neděle 20. května 2012

V tuto chvíli se stydím za Čechy a Slováky!

Je mi vážně na nic, z toho, co se teď děje!
Ano, správně, jde o hokej. Popravdě, já ho moc nesleduju, nebaví mě to (ano, zkopejte mě za to =D ). Samozřejmě mě také zajímá, jak dopadl jaký zápas, ale na samotný hokej se nekoukám.
Včera jsme, jak jistě všichni ví, hráli se Slovenskem. Na Facebooku, a myslím že i jinde se kvůli tomu rozpoutaly války. Sice nejsem nadšená, že jsme prohráli, ale nejsem ani smutná, že vyhrálo Slovensko. Rozhodně kvůli tomu nebudu Slovákům nadávat, popravdě, přeju jim to =) A víte proč? Protože znám spoustu Slováků, jeden čas jsme byli dokonce jeden stát! Proto jim nebudu nadávat, že jsou to namyšlení hovada, ale oni by nám neměli nadávat, že jsme my závistiví kreténi!
Už před zápasem jsem viděla miliony statusů.."Češi, jděte do prde*e! Nakopeme vám kou*e!" nebo: "Slováci, vyliž*e si! Nemáte šanci! Jste ubohý"
Tak takhle se chovají dva sousedící národy.
Ale také se mi nelíbí, když někdo říká, že to píšou jenom Češi, nebo jenom Slováci. Píšou to všichni!
Lidi, vzpamatujte se!

Sama za sebe říkám: "Slováci, přeju Vám ZLATO! Češi, doufám, že budeme mít BRONZ!"


Souhlasím s tímto obrázkem =)

1 komentář:

  1. O co go?
    1/ Jsem bisexual (kluk)
    2/ Líbí se mi jeden kluk od nás ze třídy
    3/ Poslal jsem mu SMS, kde mu to sděluju a aby mi odepsal a o tom je vlastně celý článek

    Dík že se zajímáš :)

    OdpovědětVymazat