neděle 1. dubna 2012

Angel

S blogspotem zatím ještě moc neumím, trápila jsem se celé ráno jenom se záhlavím..=D Ale tak nenadělám nic..=P já se to snad časem nějak naučím, jenom mi to asi bude chvíli trvat..=D
Dnes jsem se rozhodla přidat první mnou kreslený obrázek. Je to kreslené asi tak před rokem a je to podle předlohy. Většinou kreslím ve škole, o hodinách, takže si myslím, že tohle také vzniklo o nějaké vyučovací hodině, i když si moc nevzpomínám. Není to nic moc, ale já nejsem žádný extra talent, takže..=D
A omlouvám se za kvalitu, nejde mi skener tak je to focené foťákem..;)

 Já většinou spíš kreslím různé grafity, nápisy, takže takovýchto obrázků tu moc nebude, i když občas snad ano ;)
Tak co, líbí se Vám?

2 komentáře:

  1. Tak tohle je fakt nádhera..nemáš talent!? prosímtě!! Je to vážně úžasné..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc..;) kladné ohlasy vždy potěší..:P

      Vymazat