čtvrtek 26. dubna 2012

Maturity..a čtvrťáci jsou pryč..:/

Ááchjo..ty maturity mě tak štvou..:/
Nejhezčí kluci ze školy, čtvrťáci, totiž odcházejí..:/ to je na houby..:( ale tak co se dá dělat..:D
celá škola se čtvrťákama soucítí, všichni se jim to snaží usnadnit a všichni se navzájem podporujeme..třeba dneska jsem popřála několika cizím lidem z naší školy hodně štěstí u maturity..;) a ti starší, kteří je znají líp jim pomáhají úplně se všim, aby nebyly tak nervózní a tak..;) nezávidim jim to, a když pomyslim na to, že tam budu já, za 3 roky!!
Dneska jsem měla u maturit službu 2 hodiny, a 4 maturanti mi utekli.. ale pak se vrátili, takže pohoda..:D A ten jeden, kterej je strašně hezkej, byl chudák úplně zdrcenej..:/ a pak jsem taky chtěla vidět toho nejhezčího blonďáka s těma nejvíc úžasnýma očima, kterej se na mě furt směje, ale vůbec jsem ho nikde nepotkala..:/

Jinak teď jsem měla docela velkou depku, ale už jsem OK..:D všechno je zase lepší, ve všech směrech..;) jsem za to fakt ráda, protože to období, co jsem měla teď, bylo fakt nesnesitelný..:/ jako neni to úplně OK, to nejde tak ze dne na den, ale už je skoro všechno v pohodě..;))))

Žádné komentáře:

Okomentovat